Podczas jazdy samochodem do centrum silnik grzeje się bardziej, niż kiedykolwiek przedtem? Zauważyłeś, że rury wydechowej wydostają się białe spaliny. Te objawy świadczą o uszkodzeniu elementów silnika.
Co to takiego? Prawdopodobnie wypaliła się uszczelka pod głowicą. Pomimo uszczelka wykonana jest z warstw kompozytów, jednak nie jest wieczna, a stale narażona jest na spore przeciążenia i wysoka temperatura i to tylko przyspiesza proces niszczenia
uszczelki pod głowicą.
Kiedy zauważysz niepokojące sygnały to
wymiana uszczelki pod głowicą musi zostać wykonana bezzwłocznie, aby nie doszło do przegrzania silnika i kolejnych usterek.
Taką naprawę (wymianę uszczelki pod głowicą) wykonujemy w warsztacie AUTOPESKI od 33 lat , stosując zalecenia producenta pojazdu. Zanim zaczniemy rozkręcać silnik na początku przeprowadzimy
badanie na obecność tlenku węgla w w płynie chłodzącym .
Planując wymianę pod głowicą musimy liczyć się z dodatkowymi kosztami, gdyż dodatkowo wykonuje się: planowanie głowicy, wymianę filtra oraz oleju, wymianę uszczelki pod pokrywą zaworów, wymianę paska rozrządu . Bez obaw nasz serwis dzięki swojemu doświadczeniu ma wypracowane warunki handlowe od dostawców dzięki temu koszt naprawy będzie dużo niższy. Nie odkładaj wizyty, aż zepsuje się cały silnik, przyjedź na diagnostykę silnika .